سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        میلاد مولا حسین مبارک

        شعری از

        فرهاد احمدیان

        از دفتر شعر و شاعری نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۳۶ شماره ثبت ۱۱۷۸۴۶
          بازدید : ۲۸۲   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فرهاد احمدیان

        ای خورشید تابان دلم آمدی از آسمان 
        چشم بگشای و بنما آن نور را کن عیان 
        ز سینه غم برفته شادی شد قرین مهرت 
        شکر خدا همی گفت مولا علی و از جان 
        یا فاطمه رسول شد روان بسوی خانه ات
        نوری قدم گذاشته مولا حسین در جهان 
        خوش آمدی به دنیا تویی نور هر عالمی
        صلوات از مسلمان گشته جاری بر زبان 
        در هر زمان آن گلی خوش بوی آید توی 
        همچو تو کی بجویم در دشت در گلستان 
        عشاق مولا حسین شادی کنید در این وقت 
        از مهر و حب ایشان خواهید نظر فراوان 
         
         
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        رحیم فخوری
        شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۵۰
        درودها آقافرهاد عزیز
        عالی سرودید خندانک
        رحیم فخوری
        شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۵۱
        بااحترام خدمت جناب احمدیان گرانقدر
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        جواد کاظمی نیک
        شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۰۰
        دوردبرشما فرهادجان عزیز قشنگ نوشتی قلمت همیشه سبزوماندگار عالی بودلذت بردم عزیز دل
        🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻
        🌹⚘️🪻🌹🌸🌸
        🪻🪻🪻🌹🌹
        ⚘️⚘️⚘️⚘️
        🌺🌺🌺
        🌻🌻
        ❤️
        فرهاد احمدیان
        شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۲۲
        سلام و عرض ادب تشکر فراوان از لطفتون خندانک خندانک
        بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
        يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱
        دروو بر شما جناب احمدیان
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        جواد کاظمی نیک
        يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۴۴
        🌺🌺🌺🌺
        فرهاد احمدیان
        يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۵۵
        تشکر فراوان از خانم استاد رجائی خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0