پنجشنبه ۱ آذر
دلبری شعری از محمدوحید خواجه
از دفتر عشق نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۸ شماره ثبت ۱۱۷۶۵۱
بازدید : ۲۳۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب محمدوحید خواجه
|
در وجودش هم بهشت است ، هم جهنم ناگهان
گاهی سرد ، گاهی پر از هیجان
به تلاطم می کشد خشکی و دریا کنار را
لحظه ای گرم بوسه می شوم
کنار می کشد؛
عشوه دارد
ضد حالی می زند
دوستم دارد!؟
بی خیال!
کو؟! کجا رفت ؟!
او کجاست؟
بازشروع شد قایم باشک ها
خدایا!
نمی رنجم، نه از وجودش ،نه از رفتارش و نه از گفتارش
با خیالش آسوده ام
فقط کمی دلشوره دارم ...
|
|
نقدها و نظرات
|
🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
|
سلام بر سرکار خانم استاد رجایی اگر به شعر ناقص المفهوم و اشتباه الوزن عنایتی داشته باشید، گرچه محزونم ولی خرسند خواهم شد. باتشکر | |
|
🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻 🌹⚘️🪻🌹🌸🌸 🪻🪻🪻🌹🌹 ⚘️⚘️⚘️⚘️ 🌺🌺🌺 🌻🌻 ❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
جسارتا اشتباه تایپی ندارد؟