سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      فاصله ها

      شعری از

      حسین وصال پور

      از دفتر آزگار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۱۱۷۴۹۱
        بازدید : ۱۶۴   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین وصال پور
      آخرین اشعار ناب حسین وصال پور

      دوست دارم که به خورشید روم قافی نیست
      دل به دریا بزنم  جرعه ی  شفافی نیست
      خواهمت صحبت طولانی و یک سفره دل
      آه در مکتب تو ، منطق حرافی نیست
      دیشبی تنگ گرفتم همه ات را آغوش
      سهم من از تو به جز خواب و خیالبافی نیست
      چون تویی مرهم من،محرم من نیز تویی
      عشق اگر هست گناه ،نزد تو خلافی نیست...
      من که از دوری تو هر نفسم را مرگ است
       دوری روی تو از من حق و انصافی نیست
      آنقدر فاصله افتاد  میان من و تو
      که اگر دوخت کنند کل زمین کافی نیست...
       
      حسین وصال پور
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سید هادی محمدی
      سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۲۳
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۵۰
      درود بزرگوار
      دلنوشته زیبایی است خندانک
      رضا حمیدی راد(احسان)
      سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۳
      درود سروده تان را دوست داشتم
      با کمی دقت در وزن عالی تر هم می شد
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد گلی ایوری
      سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۴۸
      خندانک خندانک خندانک
      بهروز دارابی
      چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۱۶
      🌹🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0