شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
رفیق روز دلتنگی کجایی
تو با درد دل من آشنایی
شب سرد زمستان مینشستم
کنار پنجره شاید بیایی
نیامد از تو حتی یک نشان هم
نشو دلگیر اما بی وفایی
ندیدی در سکوتم کنج دیوار
فقط تو هستی و تو همصدایی
دلم خون شد نیامد از تو پیغام
نگو از نسل دلداران جدایی
چه شد رفتی چرا خاموشی ای دوست
چنین بی دل بگو آخر چرایی
چه کردم تا ابد باید بسوزم
تو که از شعله ی آتش رهایی
بیا تا دل نمیرد مهربانم
بگو هستی که تا شادم نمایی
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب
ممنون از حضورتون
زنده باشید | |
|
سلام جناب استکی
ممنون از حضور همیشگیتون
زنده باشید و سلامت | |
|
سلام استاد
ارادتمندم
سلامت باشید | |
|
سلام جناب خوشرو
مخلصم
ممنون از حضور همیشگیتون اخوی | |
|
سلام سید هادی
ممنونم | |
|
سلام بزرگوار
متشکرم | |
|
سلام و ادب
متشکرم | |
|
سلام بزرگوار
ممنون از حضورتون
سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود اما اشعار اخیرتان را بیشتر دوست داشتم..