سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    در دست باد

    شعری از

    حسین وصال پور

    از دفتر آزگار نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۱۱۷۲۸۶
      بازدید : ۲۰۷   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسین وصال پور
    آخرین اشعار ناب حسین وصال پور

    پشت سرمای ،یخ عاطفه ها شبگیرم
    بال پروا شده  منگر که غل و زنجیرم
    مشت خاکی به زمینم ، به سوغاتی باد
    چون غباری به کف پای تو بی تاثیرم
    عقل من رفت ،دلم رفت ،و سرم از پی آن
    من خطرناک ترین ،حالت این تسخیرم
    حالت گنگ من از قاعده ی دنیا بود
    که چنین دست به دامان تو در تفسیرم
    من به بیرحم ترین حالت ممکن دردم
    از خودم ،از همه حتی از خدا دلگیرم
    مثل برگی که بهاران شده پژمرده و زرد
    دیرزمانی است که در جسم جوانم پیرم

     سر پیری هوس و معرکه بر من زهر است
    حال بر دست خود ماندم و بی تدبیرم...
     
    حسین وصال پور
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۵۱
    درود بزرگوار
    غمگین و زیباست خندانک
    زلیخا رامیار،امید سحر
    سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۵۰
    سلام ودرود خندانک
    زیبا وبا احساس سروده اید خندانک
    غم از وجودتان دور باد خندانک
    به مهر مهربان مانا باشید خندانک
    علی نظری سرمازه
    سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۴
    حال بر دست خودم ماندم و بی تاثیرم
    زیباست
    خندانک خندانک خندانک
    بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
    چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۴۵
    درود و عرض ادب وارادت
    بسیار زیبا بود
    خندانک خندانک خندانک
    سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۳۷
    خندانک خندانک
    درود بر شما
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0