چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر رقیه حبیبی کول قشلاقی
آخرین اشعار ناب رقیه حبیبی کول قشلاقی
|
دفتر شعرهایم را ورق ميزنم
گلها ی رز ارغوانی اتاقم را خوشبو می کنند
عشق تو شور قشنگی به تمام شعرم داده
احساس شا دابی روی شاخه های درختان آواز میخواند
باران را با ترانه به گلها ی مهربانی هدیه می کنم
قلب تو را در غزلم می خواهم
لبها یم شعر چشم های تو را می خواند
نفسها یم را در سینه حبس می کنم
گلها ی محمدی لابه لا ی دفتر شعرم عطر تو را دارد
روی گلبرگها ی یاس برایت می نویسم
سا لها ماهها مهمان تو شده ام
یک دنیا لبخند از بهشت تو را دارم
چقدر واژه مادر زیباس دوستت دارم مادر
19/اردیبهشت /91
(رقیه حبیبی )
شاعر هنرمند خواهشا در کپی قرار دادن دقت بیشتری نمانید این اثر مشکل کپی و اضافات همراه کپی داشت که توسط مدیریت اصلاح گردید!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.