جمعه ۲ آذر
درلباس یلدایی شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۳۳ شماره ثبت ۱۱۶۰۹۵
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
دیدم آن پری رو را در لباس یلدایی
مثل گل شده زیبا در لباس یلدایی
در لطافت و خوبی شهره ی خواص شهر
ماه در رخش پیدا درلباس یلدایی
بر دل من آتش زد با نگاه معصومش
با دوچشم چون دریا در لباس یلدایی
در کفش اناری بود چشم او خماری بود
گیسوان او شیدا در لباس یلدایی
شمع انجمن بود او ما مثال پروانه
خواب دیدم و رویا در لباس یلدایی
تا که دیدمش گفتم :لا اله الا الله
می کند مرا رسوا در لباس یلدایی
شعر این غزل الیاس می کند فریبایی
برده او دلی از ما درلباس یلدایی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود