سه شنبه ۱۵ آبان
حضرت رقیه سلام الله علیها شعری از علیرضا نقدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۳۶ شماره ثبت ۱۱۶۰۸۲
بازدید : ۲۱۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علیرضا نقدی
|
کلام روضه غارت رقیه خاتونست
و روضههای اسارت رقیه خاتونست
عجب چرا به اسارت گرفتهای او را؟
ببین مرد کنارت رقیه خاتونست
بگویمت شده آلوده چون که بازارش
ملاک حق و حقیقت رقیه خاتونست
مقام حضرت زینب دگر رسالت شد
و گوشهای ز رسالت رقیه خاتونست
سه ساله هست ولی بی گمان امامت کرد
امام جنگ روایت رقیه خاتونست
برای نوکر بی قیمتش میان قنوت
همیشه ذکر عبادت رقیه خاتونست
برای عالم ربانی است راه فنا
انیس و مونس خلوت رقیه خاتونست
به روی خاک بیابان زد قدم پس این
بها و ارزش تربت رقیه خاتونست
سوال فرق ندارد به روز محشر چون
جواب اهل سعادت رقیه خاتونست
به راه عشق به هر جا دلت تو را بکشد
برو ، بدان که نهایت رقیه خاتونست
شویم داخل جنت بدون پرسش چون
کسی که کرد شفاعت رقیه خاتونست
علیرضا نقدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا فاطمه من عقده دل وانکردم
گشتم ولی قبر تو را پیدا نکردم
شهادت پاره تن نبی اکرم
بی بی دوعالم
حضرت زهرای مرضیه(س) را تسلیت عرض میکنم