جمعه ۲۵ آبان
نگار من شعری از حسین پیشه ور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۵۳ شماره ثبت ۱۱۶۰۴۸
بازدید : ۱۷۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب حسین پیشه ور
|
نگارِ یارِ عشق بگو انتظار را چه کنم!
غرقِ بی قراری ام این بیقرار را چه کنم!
به هوای مـهرِ گندم بنشینم تا به کی
صحرای˝برهوت˝اینجاچه کار را چه کنم!
تنها جان من و تک مونسِ آبـاد مـن
عشـق از یـار و کـنارِ برقـرار را چه کنم!
همنشینِ خس و خار، ریشه درتنهایی ست
مانده ام تنها آن کویرِ بی بهار را چه کنم!
کو بهشتی که قلم وَصفِ صفاتش بکند؟؟؟
شور بـازی"چشم خرما" لبِ انار را چه کنم!
دیر کردی، انتـظار دارم، آخر با من چرا
گریه های شب و روز چند بار را چه کنم!!!
#حسـین_پـیشـه_ور
|
نقدها و نظرات
|
درود گرانقدر 🌷 بسیار سپاسمندم🙏🌺 | |
|
السلام علیک یا فاطمة الزهرا
شهادت بانوی دو عالم بانو حضرت زهرا بر عموم شیعیان جهان تسلیت باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید