جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر جاسم ثعلبی (حسّانی)
آخرین اشعار ناب جاسم ثعلبی (حسّانی)
|
جنگِ تن به تن
خسته شدم از این زبان
دلُ عذاب می دهـــــــد
دو تیکه از گوشتِ روان
به غم نقاب می دهــد
***
همیشه در خلوتِ مــن
سیاستش روا نبــــــود
عذاب و بی خوابی تن
به رختخواب می دهـد
***
حسود و سایه ی تنـــم
هر جا میرم به همرهـم
چه بد صفت به جان و دل
جامِ شراب می دهــد
(چه خوش خبر رازای دل
به شعرِ ناب می دهد)
بیت آخر داخل پرانتز تکمیـــــــــــــــــل
کننده است امّا بعضی ها نپسندیدند
***
با تیغِ فکرِ هر ســکوت
برای دفعِ این ضــــــرر
همگام کردم نظــــرش
آب از سراب می دهـد
***
جنگِ شبیه تن به تـــن
تو خاطراتِ دل نوشــت
ولم نمی کنه مگـــــــر
درد ی مذاب می دهـد
***
بریدنش چه ساده اســـت
عشقم به نقصی می رسد
دشمنی سر سخت و قَـدَر
مرگُ شتاب می دهــــــــد
***
جاسم ثعلبی (حسّانی) 08/02/1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.