جمعه ۲ آذر
شب و گریه شعری از احسان صالحی ریحانی
از دفتر تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۲ شماره ثبت ۱۱۵۵۹۰
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر احسان صالحی ریحانی
آخرین اشعار ناب احسان صالحی ریحانی
|
نباشی تو کنارم شب و گریه در کمینه
تو همون فرشته ای که اینجا با من رو زمینه
در دروازه ی قلبم روی عشقت بازه بازه
من همونم که دنیاشو پای عشق تو میبازه
خوش بحال منو قلبم که تو هستی در کنارم
حال خوب این روزامو هدیه از عشق تو دارم
***
مثل اون معجزه ای که روی قلبم کرده تاثیر
من همونم که نمیشه تا ابد از عشق تو سیر
خوش بحال منو قلبم که تو هستی در کنارم
حال خوب این روزامو هدیه از عشق تو دارم
***
رخنه کرده چیزی انگار با تو , تُو عمق وجودم
به شکرآنه عشقت عمریه که در سجودم
در دروازه ی قلبم روی عشقت بازه بازه
من همونم که دنیاشو پای عشق تو میبازه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چنانچه با ملودی هم آهنگ باشد
ترانه زیبایی است