جمعه ۲۵ آبان
تمنا شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۱۱۵۴۳۲
بازدید : ۱۵۰ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
تمنّا
چون لبان من نوازش بر بناگوشت کند
اوج گیری تمنای تو مدهوشت کند
چشمهایت تیره می گردند و این احساس گنگ
می رود تا اندک اندک خواب و بیهوشت کند
در بر من پیکرت آتشفشانی می کند
تا مرا غرق لهیب داغ و خودجوشت کند
ناله در افسوس جاری بر لبت گل می کند
تا دهانم بوسه افشان بر لب نوشت کند
مهدی او را تنگ در بر گیر و جانانه ببوس
تا که دلبر حس آرامش در آغوشت کند
با زبان بی زبان بوسه ها با او بگو
می تواند هر زمانی تکیه بر دوشت کند
#مهدی_رستگاری
پنجم آذر سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
بیست و ششم نوامبر ۲۰۲۲ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۸۰۵
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود