شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
من از شعر و شاعر بودنم می ترسم
از لغزش قلم بر روی ورق می ترسم!
شنیده ام شاعر به بداهه می نویسید
از ریزش وجدان برروی ورق می ترسم!
به بداهه 23/4/2013 لندن - انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.