جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
دلِ دیوانه ام زخمی ست، از دل داریِ دلدار
به یک لبخند دل را برد وُ غافل ماند از تکـرار
سفـر کرده ست با او روزهایِ شــاد از تقـویم
همـــآغوشــیِ با باران، نصیبِ این دل بیــمار
جــوانی را طلبــکارم از این دنیــایِ غمــدیده
مثالِ پیـرِ دوران دیده می گـریم به هر گفتـار
پریشــانم، سکــوتی غــرق کرده واژه هایم را
غزل ها می شود این واژه ها در لحظه یِ دیدار
کی ام؟ مجموعی از غم ها منهایِ خودم "بی او"
غـم انگیـزم، گلاویــزِ خیــال، از عاشقی بیــزار
#بهـــاره_طـــلایی
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام جناب استکی ارجمند سپاس از بذل توجهتون🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود و احترام ادیب گرانقدر سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏 حضورتون ارزشمند🍀🍀🍀 | |
|
بانو بهرامی مهربان❤❤❤ درود و احترام سپاس از نگاه زیباتون💞💞💞 | |
|
درود و احترام جناب حاجی پور ارجمند زیبا نگاهید،سپاس🙏🙏🙏🍀🍀 | |
|
درود و احترام جناب شفیعی ادیب ارجمند سپاس از نگاه زیباتون🌸🌸🌸 | |
|
نازبانوی ادیب مهربانم❤❤❤ زیبایی در نگاه شماست مهربانوی جاااااان💖💖💖 | |
|
مریم بانوی مهربانم درود❤❤ سپاس از حضور ارزشمندتون🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود