سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      پروانه ها در پیله دنیا را نمی فهمند

      شعری از

      فرامرز عرب عامری

      از دفتر عاشقانه ها نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۵۵ شماره ثبت ۱۱۴۲۵
        بازدید : ۲۹۴۱   |    نظرات : ۴۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فرامرز عرب عامری

      پر وانـه هـادر پيـله دنيـارانـمي فهمند
      تـقـويـم هـا روز  مبـا دارا نـمي فهمند
      دريا بـراي  مـردم  صحرا نشيـن دريـاست
      ساحـل نشينـان قـدر دريـا را نمي فهمند
      مثل همـه مـا هـم خيـال زندگـي داريـم
      امـا نـمي دانـم چـرا مـا رانـمي فـهمند
      هـر روز سـيبـي در مسيـر آب  مي آيـد
      ديگـر نيـا اين شـهر معـنا را  نمي فهمند
      اين مردمان  مانـند اهـل كوفـه مي مانند
      انـدازه يـك چـاه مـولا  را نـمي فـهمند
      اينجا سه سال پيـش دست دارمـان دادند
      اين قوم درد اينجاست اينجا را نمي فهمند
      فرسنگ ها از قيـل وقـال عاشـقي دورند
      هنـد و سمـرقنـدو بـخارا را نمي فهمند
      چاقـو به دسـت مـردم  هشيـار افـتاده
      ديـدار يوسـف بـا زليخـا را نمي فهمند
      imageاز روز  اول بـا تـو در پـرواز دانـستـم
                                                                           پر وانـه ها در پيـله دنـيا را نمي فهمند
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0