چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
بزن یارم
تو هم مثل همه رفتی
تو هم مثل همه بودی
دیگه به کی اعتمادی ست
بزن یارم
تو هم مثل سایه هستی
تو هم مثل مه بودی
ای وای دیگه امیدی نیست
بزن یارم
دیگه واسه دردام یاری نیست
واسه غمهام غمخواری نیست
دیگه برام همراهی نیست
نیست
بزن یارم
دیگه واسه دردام یاری نیست
واسه غمهام غمخواری نیست
دیگه برام همراهی نیست
نیست
تو که امید من بودی
تو که زندگی من بودی
همیشه وابسته من بودی
تو که امید من بودی
تو که زندگی من بودی
همیشه وابسته من بودی
بزن یارم
دیگه واسه دردام یاری نیست
واسه غمهام غمخواری نیست
دیگه برام همراهی نیست
نیست
بزن یارم
دیگه واسه دردام یاری نیست
واسه غمهام غمخواری نیست
دیگه برام همراهی نیست
نیست
شعر و ترانه بزن یارم از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.