چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
بارون بهاری
تو چشماته
وقتی نگاهش میکنم
پره اشکاته
بیرون میری
خدا تو مواظبته
حتی باهاش نیام
کناره توعه
بارون بهاری
صدا عاشقونه
وقتی صداش میاد
دلا دیونه
ایرون بگردی
پیدا نمیشه
حتی بعدش نمیاد
بَدا زیاده
آره خودمو میگم
مثل بارونم
هی میبارمو
آروم نمیگیرم
بعد تنهایمو نگم
اصل ویرونم
تهی فنجانمو
فالم میدونم
آره خودمو میگم
مثل بارونم
هی میبارمو
آروم نمیگیرم
بعد تنهایمو نگم
اصل ویرونم
تهی فنجانمو
فالم میدونم
فالم میدونم
فالم میدونم
میدونم
میدونم
میدونم
تو حس منو میبری
سر چه گناهی آخه
تو مثل منو دیدی
پس چه میخوای آخه
صدا از دور میشنوی
کی نا آروم تره
هر چی دور بشی
یکی نا آروم تره
آره خودمو میگم
مثل بارونم
هی میبارمو
آروم نمیگیرم
بعد تنهایمو نگم
اصل ویرونم
تهی فنجانمو
فالم میدونم
آره خودمو میگم
مثل بارونم
هی میبارمو
آروم نمیگیرم
بعد تنهایمو نگم
اصل ویرونم
تهی فنجانمو
فالم میدونم
فالم میدونم
فالم میدونم
میدونم
میدونم
میدونم
شعر و ترانه جدید بارون بهاری از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.