يکشنبه ۲۷ آبان
جنون شعری از پیام قاسمی
از دفتر گل واژه های عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۳ شماره ثبت ۱۱۳۸۰۳
بازدید : ۳۶۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب پیام قاسمی
|
روزها آرامـم اما شـب جنـونی بـی قـرار
تار گیسویت سرم را می ڪشاند پای دار
پیله ی غـم بر تـن مــن تار تنهایی تنید
بیش از هرجا درون خویشهستم در حصار
ڪوه دارد ڪنج دل آتشفشانی پر خروش
مـن همـان دیـوانه ی دیـروزم اما بردبار
نقش ِچشمت بر درون لوح روحم نقشبست
لحظه ها را فڪر چشمانِ توام، بی اختیار
قـو بجز معشـوق اول یار میگیرد مگـر..!؟
چشـم میبندد بر آن دلـداده هایِ بی شمار
میوهی آغوش، پاداشِ خلوصِ عشقماست
بت شڪن آرام گیــرد ڪنجِ باغِ پـرشـرار
پیام قاسمی
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استکی گرانقـدر زیبا نگرید بزرگمهر، تشڪـر | |
|
درود بزرگمهـر تشڪر، زیبانگرید | |
|
درود مهـربانوی گرانقدر لحظه هاتون لبریز عشق الهـی سپاس فراون💐 | |
|
درود گل بانوی گـرانقـدر تشڪـر، زیبانگرید بزرگوار | |
|
درود مهـربانوی گرانقدر تشڪـر، زیبا نگاه شماست | |
|
درود گل بانوی گـرانقدر تشڪـر 💐💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
عاشقانه و عارفانه