پنجشنبه ۱۷ آبان
حکایت عاشق شعری از واله مختاری
از دفتر غزلهای شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۱۱۲۸۰۳
بازدید : ۱۹۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب واله مختاری
|
آرامشی تا بی نهایت با تو دارم
من عاشقم،امّا،حکایت با تو دارم
من یک کتابم،نانوشته، تو بخوانم
از عشقِ خود صدها روایت با تو دارم
هرگز شنیدی قصه ی شیدای عاشق؟
یک آرزوی بی نهایت با تو دارم
از دور می بینم تورا هرروز و هر شب
در فاصله امّا،رعایت با تو دارم
هر لحظه از تو دور بودن حق من نیست
از درد دوری من شکایت با تو دارم
گفتم برایت شکوه هایم،دل نیازار
حتی در این دوری رضایت با تو دارم
#واله_مختاری
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم چون همیشه از حضورتون🙏🏻😍🌹🌿 | |
|
سپاسگزارم از نگاهتون جناب محمدی🙏🏻🌿🌹 | |
|
سپاس مهربانو❤
به مهر خواندید🙏🏻🌹 | |
|
ممنونم از حضور و نگاهتون🙏🏻🌹🌿 | |
|
سپاس مهربانو جان
سلامت و برقرار باشید عزیزم❤🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
پر احساس