جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید محمد حسین دریاباری
آخرین اشعار ناب سید محمد حسین دریاباری
|
به برهوت تنهایی
سالهاست پناه آورده ام
به راستی
من همان کودک ۷ ساله ای هستم
با آن شوق کودکانه
در لابلای خوشی های گمشده
خوشی هایی از جنس سادگی
اما چشم باز کردم
هر چه دیدم رفتن بود
۱۸ تا ۲۲ سالگی ام
هر چه مشاهده کردم
آمد و رفت بود
تا اینکه ایمان آوردم
آدمیان رهگذری بیش نیستند
و ما همان کودک ۷ ساله ای هستیم
که در تنهایی خود با خوشی هایمان
خوشیم
و بی هیچ سر انجام رفتن را می بینیم
اما برای من رفتن دگران
چونان مشاهده غروب خورشید
از افق است
زیرا این دو رفتن
کاملا دلتنگی یکسانی دارند
و شاید
هر دو غربت خاصی را
به یاد ما می آورند
غربتی
از جنس تنها بدنیا آمدن
و تنها از دنیا رفتن
|
|
نقدها و نظرات
|
درود متقابل ممنونم از توجهتون | |
|
مچکرم از توجهتون | |
|
ممنونم استاد گرامی ماندگار باشید | |
|
متشکرم | |
|
درود متقابل دوست بزرگوار بله همینطوره که میفرمایید همه تنهاییم متشکرم | |
|
سلام بانو ممنونم از توجهتون لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما شاعرجوان
دلنوشته ی زیبایی بود
ان شاالله که شادی همیشه مهمان دلتان باشد همیشه