شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
ارغوان !
سایه امروز پر کشید
ورفت!
مانند تو ...
سالهاست در فراق تو
گریست .
زمزمه های شبانه سایه
از فراسوی مرزهای غربت
فریاد عاشقانه ای بود
برای تبسمت.
سکوت ناب آفتاب شکست
صدای سایه پر شد
از تلالو برگ های ارغوانی که
آغوشش باز بود
برای بال وپر گرفتن .
ناگهان
سایه از خانه ما
پر کشید و رفت
روی دیوار ، ایران در فراق سایه
خواهد نوشت :
تو از کدام تباری؟
زمین جایگاه تو نیست
که وسعت سایه تو
بیکران تر از کرانه هستی است
دوستی تو و آفتاب
در دورترین افق شکفتن
تولد دوباره زیبایی است
که زیر سایه ارغوان پا می گیرد
ودر دل پر هیاهو وطن می بالد
تو بلندترین هیبت آفتابی
که سایه ات هنوز
بر سر سرزمینم
گسترده است
بگذار ! سایه ات هیچگاه از سر ما کم نشود
بگذار ! آفتاب حضورت
سایه گسترترین
شکوه عاشقی باشد.
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بزرگوار . با سپاس فراوان از شما روح استاد ابتهاج عزیزشاد | |
|
سلام بانو جان ممنون عزیزدلی روح استاد ابتهاج عزیز شاد | |
|
درود برشما باتشکر از شما روح استاد ابتهاج عزیز شاد | |
|
سلام .باتشکر از شما بزرگوار | |
|
درود بانو جان عزیزدل هستید سپاس | |
|
درود برشما بانو عزیز مهرتان مانا | |
|
درود برشما بانو جان سپاس برای نگاه پرمهرتان روح استاد ابتهاج عزیز شاد | |
|
درود برشما با سپاس فراوان | |
|
درود برشما سپاس بیکران از شما | |
|
درود برشما با تشکر فروان از شما بزرگوار | |
|
سلام .باتشکر از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود
روح استاد ابتهاج عزیز شاد
فاتحه و صلوات