دلتنگِ دروغ های عاشقانه ی توام....
گاهی دروغ های قشنگ ،،،
بهتر از این نبودن است...
با بوسه های مکررکه از لبت شکفت...
این آیه را همیشه لبم از لبت شنفت :
أنتَ إلهي و انتَ حبيبي و انتَ عزیری...
و دروغ پشت دروغ...
کافر شدی به همین سادگی،،،،تمام...
رفتی،،،
و خدای مهربانِ تو هیچ نگفت...
اینک بدون من چه می کنی؟!!!
....کافر ،،،،
خدا دلش برای تو تنگ شدست...
برگرد
دلتنگ دروغ های عاشقانه ی توام...
گاهی دروغ های قشنگ ،،،
بهتر از این نبودن است... مهدی حیدری گودرزی
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
بسیار زیبا و دلنشین بود