جمعه ۲۵ آبان
راز مگو شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ۲۱:۴۹ شماره ثبت ۱۱۱۹۴
بازدید : ۱۴۵۸ | نظرات : ۶۵
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
قلم! راز مگو افشاء نمودی؟
ز زهرا(س) مادرم انشاء نمودی ؟
چرا؟ گفتی مدینه بی وفا شد؟
به دخت مصطفی(ص) قدری جفا شد
چرا گفتی حدیث آتش و در؟
ز دل بیرون نکردی زخم آذر
چرا بر دشمن زهرا(س) بتازیم؟
بیا با هم وفاق ِ نو بسازیم
بهار آمد بگو از باغ و بلبل
نسیم آمد که رقصد در چمن گل
فروغ و شعر او را جاودان کن
ز دلکش خاطرات نو بیان کن
بگو از لذت و شور جوانی
ز بزم هر شب و شیرین زبانی
مکن طوفان در این اوضاع آرام
تو همچون دیگران دل را بکن رام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.