چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
من دلواپسم
حق با تو خستم
من احساسم
روی چشما تو بستم
ساز یه ملودی احساسی
میشه حسمو دلی بشناسی
من همه حرفم اینکه
حرف های منو دلی بشناسی
ساز یه ملودی احساسی
میشه حسمو دلی بشناسی
من همه حرفم اینکه
حرف های منو دلی بشناسی
موهای سیاهمو
بیا ، ببین سفیده
رنگای چشمامو
بیا ، ببین سفیده
دیگه حالم بده
از زندگی دلم گرفته
خوب باهام نبوده
که از زندگی دلم گرفته
ساز یه ملودی احساسی
میشه حسمو دلی بشناسی
من همه حرفم اینکه
حرف های منو دلی بشناسی
ساز یه ملودی احساسی
میشه حسمو دلی بشناسی
من همه حرفم اینکه
حرف های منو دلی بشناسی
من با تو باشم آیا
ولی با خواهشم بیا
تو نوازشم باشیا
من سازشم بسازیا
من با تو باشم آیا
ولی با خواهشم بیا
تو نوازشم باشیا
من سازشم بسازیا
ساز یه ملودی احساسی
میشه حسمو دلی بشناسی
من همه حرفم اینکه
حرف های منو دلی بشناسی
ساز یه ملودی احساسی
میشه حسمو دلی بشناسی
من همه حرفم اینکه
حرف های منو دلی بشناسی
شعر و ترانه ساز از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانهی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان
با عرشیان و فرشیان است، محضر شما و همه شیعیان
تبریک و تهنیت عرض مینمایم.