مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
چهارشنبه ۷ آذر
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
زهرا زهرا
بی توام تنها
چرا بی تو چرا
زهرا زهرا
دل وقتی تنها
یادم آورده تو را
زهرا زهرا زهرا
یه عاشق یه تنها
میخواد تو را
باهات باشه تنها
عشقم وقتی نباشی
میمیرم نگو چرا
زهرا زهرا زهرا
یه عاشق یه تنها
میخواد تو را
باهات باشه تنها
عشقم وقتی نباشی
میمیرم نگو چرا
عشق من کو کار من تمومه
مثل اون کو دل باهاش آرومه
عشق من سنگ دله با من بد شده
نمیدونه این دل فقط باهاش آرومه
این دل من میگیره همش
ای عشق منو برسون بهش
این دلم کم آورد
واسه اون تنگ شده برگرده ای کاش
زهرا زهرا زهرا
یه عاشق یه تنها
میخواد تو را
باهات باشه تنها
عشقم وقتی نباشی
میمیرم نگو چرا
زهرا زهرا زهرا
یه عاشق یه تنها
میخواد تو را
باهات باشه تنها
عشقم وقتی نباشی
میمیرم نگو چرا
شعر ( زهرا ) از m.f
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.