شنبه ۳ آذر
و خدا می آید... شعری از میم طوبی مهدوی
از دفتر مشق عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۴:۵۲ شماره ثبت ۱۱۰۴۴۸
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب میم طوبی مهدوی
|
(وخدا بیدار است)...
من به هنگام سحر مشغولم
به صدای تپش برگ درخت ها
به عبور نفس ماهی ها
در حوض
وغباری که هوارا
هوایی کرده
وقت ناله ی ماه
من عادت دارم
که ببینم ،بیداری خدارا
درشب
ونگاهش که به من مینگرد
هر لحظه
وسکوتش که پراز فریاد است.
او شبانم خواهد بود
ومن
من تنها
چقدر خوشبختم
که خدارا دارم.
صبح چقدر نزدیک است
خدا می آید.
شعر( نیمایی)
معصومه(میم:طوبی مهدوی )
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان مهربانوی فرهیخته | |
|
درود مهربانوی احساس سپاس از همراهی سبزت جان دلم❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود