سه شنبه ۶ آذر
بَه چه الهی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۷:۰۵ شماره ثبت ۱۰۹۷۶۴
بازدید : ۳۷۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بَه چه الهی
ای ... هام ،
کم آورده
اِل ... هام ،
سَر، برآورده
بَه چه الهی
کِی ... هان ،
نورَت داره
اِق ... دام ،
شوق ات داره
وَه چه الهی
بی ... مار،
دعا برلب
تی ... مار،
اجرش لبالب ، راهی الهی
ای ... مان ،
راهی برتر
پِی ... مان ،
راهی سَرتر
راهی الهی
جِی ... ران ،
استعاره
حِی ... ران ،
آتیش پاره
راهی به راهِ روبراهی
وِی ... لان ،
منم اینجا
سِی ... لان ،
غرق ام آنجا
رحم کن الهی !
ما را رسان به یه مأوای روبراهی
بهمن بیدقی 1401/2/9
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید در پناه حق | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند گرانقدر بزرگوارید ممنونم از لطفتون شاد باشید
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیبا بود
موفق باشید