سه شنبه ۶ آذر
بگذار دلم بلرزه شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۲۵ شماره ثبت ۱۰۹۵۱۵
بازدید : ۱۴۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بگذار دلم بلرزه
بگذار دلم بلرزه ،
از دیدنِ تو زیبا
از دیدنِ تو خوب ام
دل لرزه ها چه خوبَن
خشک میکنند گناه ام
انگار گناه ها چوبَن
دل لرزه ها یعنی :
رها شدن زغفلت
غفلت رَوَد از این دل
انگار قلب درب است
آنها همه کوبَه ن
انگار که مُشتی الوان
نخ های پیچ درپیچ
گره کنارِ گره
بر تصویرِ خوب ات
نقشی ست به ماجرای خوبِ کوبلَن
من نخ ام و،
آن کوبلَن ، خاطره های عشقی ست
بافته شده ،
از مِهر و محبت
قاب اش بر این اتاقِ زندگانی
خوبه که لرزه دارَن
خوبه که باعثِ اینهمه ، آشوبَن
بهمن بیدقی 1401/2/4
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار ممنونم از الطاف شما و بداهه ی زیبایتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود