سه شنبه ۶ آذر
صلوات بر امام حسن مجتبی (علیه السلام) شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۵:۲۵ شماره ثبت ۱۰۹۲۶۴
بازدید : ۳۲۲ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسم رب الکریم
صلوات بر امام حسن مجتبی (علیه السلام)
از جان و دلم بر آل احمد صلوات
صد بار و هزار بار و بی حد صلوات
بر جلوه نور شاهد مجتبوی
بر سبط نبی ابامحمد صلوات
غبار دستگاه حسینی - مهدی رستگاری
یکم تیر ماه سال یکهزار وسیصد و نود و سه خورشیدی
دفتر شعر شیدایی
۵۹۷
|
نقدها و نظرات
|
🌷اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم🌷
| |
|
درود و سپاس بیکران | |
|
درود و سپاس بیکران اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم | |
|
درود و سپاس بیکران اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مولودی بسیار زیبا و دلنشین بود