چرا لبیک نمیگوئید ؟
حسن بن علی تنهاست ،
چرا لبیک نمی گوئید ؟
همه تان را سلام گفته
چرا علیک نمی گوئید ؟
فلان الدُوله ها و بِیک ،
ویران کردند این دِه را
چرا به زیرِ بارِ ظلم رفتید ؟
چرا به او،
ازستمهای فلان الدُوله ها و بِیک نمی گوئید ؟
پِیکی آمد ، ز تاراجِ همه اموالتان گفت و،
قدری تهدید کرد و ناسزا گفت و،
سریع غیب شد
چرا به او،
از صعودِ مالیاتِ گنجانده شده در نامه ی ،
آن پِیک نمی گوئید ؟
چرا از رؤیای ، یک اِستِیک می گوئید ،
اما از بدکاریِ آن پِیک و بِیک نمی گوئید ؟
چرا از هوس و اندیشه به ،
میلک شِیک می گوئید ،
چرا از آن فریبِ پخته درآن کیک نمی گوئید ؟
همه آنها که جانها و، همه اموالتان بردند ،
لابد شماها را ،
چیزخورتان کردند ،
که به زیرِ بارِ ظلم و زور،
چنین خوشحالِ خوشحالید
حسن بن علی دلشوره دارد ،
بهر لاقیدیِ آدم ها
بهرِ بی تفاوتی ها
او میخواهد تمامِ آدمها ،
انسان گردند بی شک
ولیکن بهرِ این مبارزه تنهای تنهاست
چرا به آن کریمِ اهل بیت لبیک نمی گوئید ؟
میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد
بهمن بیدقی 1401/1/18
ولادت مظهر جود و کرم و بخشش، امام حسن مجتبی (ع) تهنیت باد