جمعه ۲ آذر
پیچک عشق شعری از زهرا اسدی
از دفتر پرواز بدون بال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۱۰۹۱۷۰
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا اسدی
|
نه در ظاهر که در باطن به تو دائم وفا کردم
نگاهت تیز و کاوش گر نگه کردی حیا کردم
شبیه پیچکی پیچید عشقت بر دل و جانم
لباس بی خیالی بر تن زارم قبا کردم
همیشه بی تفاوت بودم از روز ازل اما
تو را دیدم برایت با دلم نازو ادا کردم
محبت را درون چشم های من ندیدی تو
به تو خیره شدم هربار مهرم را خفا کردم
تو را شاید ندارم دوست در فکرت ولی بی شک
برایت عمق قلبم را به آسانی فدا کردم
نگفتم تا ندانی تا چه حد من دوستت دارم
و با دنیایی از حسرت تو را عشقم رها کردم
#زهرا_اسدی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و مهر گل بانوی عزیزم فدای محبتتون خودتون گل هستید ان شاالله عمر گل نداشته باشید برقرار باشید و شادمان به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود