جمعه ۲ آذر
شعله ی وجدان شعری از زهرا اسدی
از دفتر پرواز بدون بال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۰۷:۴۹ شماره ثبت ۱۰۹۰۷۹
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا اسدی
|
زبان بدوز و حذر کن ز شب که پرخطر است
جهانیان همه مارو تو پونه ای که شر است
به خواب خوش همه مشغول و لیک بیداری
نگاه تو به کلاغ همیشه بدخبر است
به چشم او شده خیره دلت چون آن شب تار
که هرگزش نرسیده سحر که پرثمر است
نبود نور امیدی به چشم و شام تو وای
فغان از این همه ظلمت کجا کجا قمر است؟
به مردمان سیه دل نظر کنی چه حزین
به چشم خوب تو ای گل شبیه جانور است
به راه عافیت مردمی تو رهرو شدی
چراغ و شعله ی وجدانت عشق شعله ور است
زهرا_اسدی
|
|
نقدها و نظرات
|
خییییییییییییلی خییییییییییلی ممنونم از بزرگواری و حضور ارزشمندتون جناب انصاری گرانقدر درود فراوان و بهترین ها رو براتون آرزو دارم به پاس پاکی دل و مهر سرشارتون 🌸🌸🌸🌸🌸🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درودها جناب فتحی گرانمهر عالی نگاه ارزشمندتون هست ممنونم از محبتتون و بهترین ها رو از خداوند متعال براتون خواهانم 🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸🌸 | |
|
درودها جناب آبسالان ارجمند و گرانمهر زیبا نگاه و حضور پرمهرتون هست ممنونم مانا باشید و سلامت ع | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست
موثر و پر معنی