مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
ارزش عمر انسان شعری از ادریس علیزاده
از دفتر ایسام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۰۲:۵۰ شماره ثبت ۱۰۸۹۰۲
بازدید : ۳۵۰۴ | نظرات : ۱۳
آخرین اشعار ناب ادریس علیزاده
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
چند ارزد رفته ی عمر ز کردار صواب
چند سالش شده صرف عمل غیر صواب
گرچه تفریق رقمها و نه آنقدر دقیق
لیک خود با خبری حاصل اعداد جواب
بریقین آنکه کند خدمت انسانی را
در مسیری دقیق است نه بر طبق سراب
اگر از ذات من و تو به حقیقت نگرند
گردد از چرخ و فلک مرده همچون مرداب
وای بر ما که حقیقت به فضا درز کند
بین ما و خورشید پاره گردد ز حجاب
نشود باز پدیدار به نور مهتاب هر شب
هیچ یک بر سر خدمت که نگردند مجاب
عمر بی حاصل مان را چه نیازی به جهان
ذات آلوده کجا لایق مستی ناب شراب
سروده شده توسط ادریس علیزاده اسفند ۱۴۰۱
نقدها و نظرات
درودها نصیبتان بزرگوار همیشه با انرژی مثبت حال بهتری رو ارمغان میکنید درود دوباره و هزاران مرتبه
هزاران درود بر شما بانوی آریایی
درود ها بر شما بانوی آریایی سلامت باشید با دیدگان زیبا بین
درودها نثارتان بانوی آریایی از این که همیشه نظر خویش را برای سرودههای بنده ارسال می فرمایید سپاسگزار تان هستم
پاینده باد
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود