جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر یخ فروش جهنم(نادرروشنی)
آخرین اشعار ناب یخ فروش جهنم(نادرروشنی)
|
دوستای گلم برداشتتونو از این طرح برام بگید
به اندازه دود یک پک سیگار
و به اندازه یک فحش نسبتأ آبدار...
.
.
دلم پدر میخواهد....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.