سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 25 آبان 1403
    14 جمادى الأولى 1446
      Friday 15 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲۵ آبان

        عطسه نارنج

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر آبی اثیری( کلاسیک) نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۱۰۸۵۵۰
          بازدید : ۱۸۱۱   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        پرندگی معاشران ظریف بهار
        شبیه عطر سدرهای ویرجینیاست
        شراب سرخ هلندی ، لبان داغ هوس
        شروع موج دل انگیز آبی آکواست


        چه اسبناک و صبورست ، شهر رویاها
        سکوت نور مدور ، به راس مگنولیا
        تراش ماسگراویت ، زیر آفتاب بلوند
        زبان عشق به تن کرده ، دختر حوا


        پگاه میدمد و زائران نعنایی
        و مزرعه ای نقره کوب ، در باران
        نوای خنده ی ابران نرم کرک الود
        و شاخه های شکوفه ، به رامش گلدان


        ملودرام مجعد ، بنفشه در بیگاه
        به کیش ناز پریزاد شعر گندم گون
        نبوغ شیری قهوه ، به روزهای بلند
        سیاه -چادر لبریز قصه ی شمعون

        پر از گیاه و شکوهی، غم عزازیلی
        تو رودبان سپهری ، غشای امیدی
        پرند خام دلت ، بوسه میپراند باز
        به فال نیک بگو، یادگار جمشیدی


        منم قطار غلیظی ، به مقصد پنهان
        و قلب شررخیز پارس ،در بیداد
        حضور نرم خیال تو، عطسه نارنج
        میان عید و تبسم ، جهان مبارک باد ..


         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        3