يکشنبه ۲۷ آبان
از همه عالم و آدم تو مرا باش بسم شعری از بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
از دفتر تراست خاطر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۱۰۸۱۰۶
بازدید : ۱۸۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
آخرین اشعار ناب بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
|
پيش من باش هوای تو كشم بر نفسم
از همه عالم و آدم تو مرا باش بسم
تو كه باشي چه غمي از غم را
درد بيداد ندارم كه تويی دادرسم
من تو را دارم و در بی كسيم نيست غمی
بی كسي معنی آن باد نباشي تو كسم
غم چه گويم كه به شوقت اثری نيست از آن
همه شوريست كه با تو اگرم در قفسم
من نه آنم كه دمی دم ز غمت بردمدم
كه دمادم طلبد ديدن رويت هوسم
تويی آن بحر كه موجت به دلم هست هنوز
تا كی اين موج نشينم كه به دريا برسم
موج و دريا ز همش گشته جدا يا كه گمان
دل به موجی شکند کالبد ساحلی بوالهوسم
قطره خواهم شد و دريا چو رسم پيش رخت
اگر انديشه ی دنيا بكنم خار و خسم
دلبرا ياد تو بر خاطر بهياد عزيز است هنوز
که نماندست زمانی چو بخواند جرسم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان بنده هم به تمام حقیقت طلبان عالم تبریک میگویم | |
|
درودتان سپاس از توجهی که میفرمایید | |
|
درودتان متشکرم ، لطف دارید | |
|
سپاسگزارم درودتان بنده هم بنوبه ی خود این روز رو به تمام حق طلبان عالم تبریک عرض میکنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت سالار شهیدان راه حق و فضیلت
حضرت حسین ابن علی علیه السلام مبارک باد