سه شنبه ۶ آذر
بی بی خدیجه(س) شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۰۶:۴۱ شماره ثبت ۱۰۷۹۹۴
بازدید : ۲۷۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بی بی خدیجه(س)
منم یک کبوتری که ،
خسته شده از قفس اش
به لطفِ یک ناجیِ خیرخواه ،
بازشد ، این دریچه
دگر تا ابد ، پُر از پروازم
میروم آنجا که پُرَست ،
از پَری و حوری و، پریچهر
منم چون آنها ،
زجنسِ پروازم
محتاج به ذکر و،
دعایی مادرانه
توسل کرده ام به ،
بی بی خدیجه
او که کلِ هستی اش را ،
داد تا دین اش بمانَد
دینی پریچهر
مادری خوب و پری چهر
نوه اش زینبِ صدّیق ،
همیشه راست می گفت
منهم چون او، بجز زیبایی ندیدم ،
درعرصه ی ایثار
چه در خرمشهر و،
چه در آبادان و،
چه در بحبوحه ی جنگِ شلمچه
انگارحضرت سلیمان ،
قرض داده بود به آن ، دلاورانِ آزادی
بهرِ سفرِ روح ، قالیچه
بهمن بیدقی 1400/12/9
|
نقدها و نظرات
|
🌺اللّهُمَّ صَلّ عَلی مُحمّد وَ آلِ مُحمّد وَعجّل فَرَجَهُم🌺 | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🌺اللّهُمَّ صَلّ عَلی مُحمّد وَ آلِ مُحمّد وَعجّل فَرَجَهُم🌺