سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        می‌واژه

        شعری از

        سید علی غفاری (مهموم)

        از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۳۶ شماره ثبت ۱۰۷۹۳۹
          بازدید : ۱۸۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سید علی غفاری (مهموم)
        آخرین اشعار ناب سید علی غفاری (مهموم)

        ساغر صفحه لبالب ز می واژه نما
        تا کند گوش ، لبی تر ز می واژه نما
         
        «هاعلیٌّ‌بَشَرٌکَیْفَ‌بَشَر» حیرانم
        از دلم جز علی و آل علی هی رانم
         
        نَفَس و نَفْس نبی ، قبله گه پیغمبر
        دور این کعبه زند دور ، پیا پی قنبر
         
        من نوشتم علی و «حَقُّ‌مَعَ‌الحَقِّ» خواندم
        من نوشتم عرق اما تو ، عرق را خوان دم
         
        به جبین ، خون دل از شرم نشیند نه عرق
        ما شویم از می تو مست فقط ، نی ز عرق
         
        نام تو گشت علی و لقبت شد حیدر
        بزند سائل بیچاره پسِ در ، هی در
         
        نتوان وصف تو را جای نمودن به کتاب
        دارد این شعشعه‌ی نور تو را قلب که تاب ؟
         
        رخ پدیدار کن و هوش ز عشاق ببر
        از کرم گیر گدای خودت ای شاه به بر
         
        من گدای تو ام و طعنه به شاهان بزنم
        گفته ام در شب عقد این سخنم را به زنم
         
        پیش از آنکه تو بیایی دل من رفته ز کف
        داده ام دل به سر زلف شهنشاه نجف
         
        مهموم
         
         
         
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طوبی آهنگران
        سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۲۲
        بعثت پیامبر مهربانی ها

        پیابر صلح و دوستی مبارک
        طوبی آهنگران
        سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۲۳
        سلام جناب غفاری
        احسنت بر شما
        آرمان پرناک
        چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲
        نام تو گشت علی و لقبت شد حیدر
        بزند سائل بیچاره پسِ در ، هی در

        بسیار زیبا
        اجرتان با حضرت خندانک
        یا علی مدد
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0