يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
آخرین اشعار ناب بهزاد بهلولی تخلص بهیاد
|
تو از زمان ديگری
در خواب ديدم من ترا
اما نگنجيدی به وهم
تو از تبار آدمی
اما كمی شفاف تر
من عاشقت گشتم بخواب
بُعد زمان خواهد شكست
معنی ز مرگ آهسته گير
مفهوم بايستن پذير
اي جسم و جان در شتاب
آهسته تر آهسته تر
تا من به او شايد رسم
بر تو رسيدن دور نيست
نزديكتر آی ای خيال
تا من ترا لمست كنم
نه در خيالم نيستی
تو از زمان ديگری
شايد كمی آينده تر
يا نسل قرن كودكی
حس ميكنم من مرده ام
روحم ولی تو روح تر
بايست بيدارم كنی
بايد بيابم خويش را
بايد وداعی كرد و مرد
اما بخواب من بمان
من باز ميگردم به تو
تو آشنا بر ديده ای
تو ساده ای
چون آب در دستان من
آب زلالی همچو اشك
پيچيده بودن خوب نيست
گم ميشود انسان در او
گم ميشود انسان بخود
تو فرق داری با بشر
تو از تبار آدمی
تو از زمان ديگری
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان تشکر از توجهتون استاد | |
|
درودتان سپاسگزارم از جنابعالی و خرسندم از پسندتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
به سایت شعرناب خیلی خوش آمدید
دلگویه ی زیباتان در قالب سپید نیست بلکه به نیمایی متمایل تر است البته بااندکی تامل در صحت قوافی و جابجایی برخی کلمات می تواند چارپاره ی مهارت بیانی شود.
سلامت باشید و سرافراز