هاله
ای برای منِ نیمه تمام ،
نیمه ی دیگر
گرچه رفته ای از برِ من
لااقل ، سایه ی من باش
دوستی ام به تو،
غیرقابلِ تصورست جانا
لااقل ، تو مهراوه ی من باش
آیه های حفظ ام ،
فخرند برایم
لااقل تو هم ، یک آیه ی من باش
من همیشه پایه ام برای عشقت
لااقل تو هم ، بازهم به دنیای دگر،
پایه ی من باش
بیچاره شدم ، از اینهمه نبودنت جانا
دراینهمه خشکزارِ چاره ی من ،
لااقل بیا به تصوراتم و، چاره ی من باش
غمم بی شک ،
به انتظارِ یک سکته ست
درمیانِ این ،
حیاتِ پُر ازماجراهای غمگینِ پس از تو
لااقل تو دعا گو و،
غمخواره ی من باش
گلبرگِ تنم ،
دوست دارد خنکای اشک باران را اِی ناز
لااقل بیا و برصورتِ زارم ،
ژاله ی من باش
بیا مست ام کن ، تا که درمیانه ی مستی ،
اینهمه غم را ز خاطر ببرم من
لااقل بیا حلول کن به جانم و،
شرابِ چهل ساله ی من باش
طالع ام خراب شده از وقتی تو رفتی
لااقل بیا به خوابم و بازهم ،
بلبلِ فال کِشِ خوش طالعِ من باش
لاله زارِ عمرم ،
با رفتن تو کویر لوت شد
لااقل بیا برای این شرابِ عشق
پیاله ای از لاله ی من باش
دیگر حتی ناله هم ،
اینهمه دردم را شفا نمیدهد
لاقل بیا بهانه ی ناله ی ،
دلِ واله ی من باش
میدانم که روحی و،
جسم نیستی فعلاً
که دستت را بگیرم و ببوسم
لااقل بیا به دُور صورتم بگرد و،
با آنهمه نورِ پُر از آرامشِ راحتِ روحت ،
تا که بازهم به حضورت ،
درکنارِ خودم ، افتخار کنم
بیا و هاله ی من باش
بهمن بیدقی 1400/10/26
بمناسبت روز 28بهمن ، سومین سالگرد عروج همسر عزیزم ، مریم بانو
وفات اسوه صبر، ایثار و مقاومت حضرت زینب کبرا( ع) را تسلیت عرض مینمایم