يکشنبه ۴ آذر
نگارا شعری از اسماعیل یاوریان
از دفتر سویدای دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱ شماره ثبت ۱۰۷۲۳۲
بازدید : ۱۹۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اسماعیل یاوریان
آخرین اشعار ناب اسماعیل یاوریان
|
به غیر از تو قلبم نگاری ندارد
چو رفتی ببین دل قراری ندارد
اسیرم نمودی به چشمان نابت
ببین قلب سردم بهاری ندارد
به دریای چشمت تو غرقم نمودی
دلم جز نگاهت کناری ندارد
بزن با شرار نگاهت تو آتش
که جسمم پس از تو مزاری ندارد
زدی تیر مژگان به قلبم ندیدی
نگاهت به جز من شکاری ندارد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان | |
|
سلام و درود درست می فرمایید. این شعر البته یکی از سیاه مشق های من در کارگاه شعر استاد عرب عامری است و ... می دانید که من هنوز کارآموز این کارگاهم | |
|
درود بر شما | |
|
سلام و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 🌺🌺🌺