يکشنبه ۲۷ آبان
دریا.... شعری از منیژه قشقایی
از دفتر الهه ی عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۲۶ شماره ثبت ۱۰۷۱۳۸
بازدید : ۹۷۹ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب منیژه قشقایی
|
فصل صید قایق هاست
تور بر تن کرده اند ماهی ها
صدای صدف
بر لب ساحل رسیده است
موج جان می دهد
این میانه ها
دستهایت دکلمه ی
تمام دریاهاست.
......
با احترام 🙏🌹❤🍃
تقدیم به همه ی دوستان عزیزشاعر
|