شنبه ۳ آذر
عاقبت از سر کویت نگران خواهم رفت شعری از احمد صیفوری
از دفتر به لهجهٔ باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۱۰۷۰۰۴
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب احمد صیفوری
|
عاقبت از سر کویت نگران خواهم رفت
از بهاری که تو داری، به خزان خواهم رفت
گفته بودم غم دل را به تواما افسوس
نشنیدی و ندیدی، نگران خواهم رفت
خندهات زلزله انداخت به جانم عمری
از پسِ لرزهٔ هجرت، زجهان خواهم رفت
سالها عمر حرامت شدو من پیر شدم
نیمه شب در پی آواز بنان خواهم رفت
ذره ذره شدهام تابسرایم شعری
شعر میماند و من خنده کنان خواهم رفت
احمدصیفوری
|
نقدها و نظرات
|
درودها خانم خوش روش ممنونم🌹🌹 | |
|
ارادتمندم جناب انصاری دزفولی | |
|
ممنون از محبتتون جناب فتحی | |
|
ممنونم از دعای قشنگتون در آرامش باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود