دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر کوروش فلاح نژاد (رِند)
آخرین اشعار ناب کوروش فلاح نژاد (رِند)
|
زندگی!
ای گره کور نافرجام
زندگی!
ای هرزهگردی مدام
ای اسب از نفس افتاده
ای آلت از هوس افتاده
ای سادهی پیچیده
ای پیچیدگی ساده
ای بامداد ملالانگیز
تو در تو ترین دهلیز
زندگی!
آهسته درون ما نمیر
زندگی!
به ما سادهگان
به ما بارداران مرگ
سخت نگیر
به ما شب زنده داران هوشیار
ما خوابماندگان نیمروز خمار
ما را
اینگونه نکش به زیر
ما شب به نهایت رسانندگانیم
صبح را جا گذاشتهایم
برای کِرمخوران کامروای بیدار
.
زندگی ببخش!
ترا آنگونه که میشد نداشتم
آنگونه که باید
نطفهها را در زهدانت نکاشتم
زندگی ببخش!
آنطور که باید نک***
از من دیگر گذشت
به دست روزگار سپردمت
.
کوروش فلاح نژاد
|
نقدها و نظرات
|
اینو متاسفانه سایت شعرناب سانسور کرده نه من درستش اینه : زندگی ببخش آنطور که باید باید نکردمت از من دیگر گذشت به دست روزگار سپردمت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
جسارتا تکلیف ستاره ها و «نک» را مشخص نفرمودید