پنجشنبه ۸ آذر
تلخند شعری از منوچهربابایی
از دفتر دفتر تنهایی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۲۱ شماره ثبت ۱۰۶۷۳۰
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب منوچهربابایی
|
.
افتادم
از ارتفاع چشمانش
بر زمین
شبیه مهماندار هواپیما
لحظه سقوط
لبخند می زنم !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نغمه هایی به گوش آمده است:
موسم جنب و جوش آمده است
عشق را وقت نوش آمده است
جشن شعر سروش آمده است
باید ای دوستان! "بترکانیم".
سلام و درود
عزيزانی که سروش می سرایند، لطفاً سروش های خود را به پیام خصوصی بنده بفرستند تا به خواست خدا
در مجموعه ای از سروش های شاعران کشورهای پارسی زبان بصورت رایگان به چاپ برسانیم.