سه شنبه ۶ آذر
وقتِ رفتنه شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ۰۶:۱۴ شماره ثبت ۱۰۶۴۷۲
بازدید : ۱۱۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
وقتِ رفتنه
عمو مایه دار
خوابی یا بیدار؟
وقتِ رفتنه
نمیشی بیدار؟
فرشته ی مرگ
به سمتت میاد
کِی بیرون می آی ز خوابِ لعنتی ؟
تا کِی فقط ،
فکرِ احتکار؟
چرا جای اون ،
خباثت های زار،
نمیری بسمتِ ابتکار؟
نمیری به سوی ،
کار و کار و کار؟
این که خیلی بَدِه ،
خدا و انکار؟
یه سخن چینِ پَست
یه خبرچینِ پَست
قار و قار و قار
آخ و آخ و آخ
از عاقبتت !
با اینهمه بار،
چیکار میکنی ؟
اونجایی که دوست دارن ،
آدمای ساده رُو
همه سبکبار
شفاف و روشن
نه مثل تو تار
گُل و دوست دارن
نه مثل تو خار
با تیر میزنن ،
سایه ی عیاش و،
سایه ی معتاد و،
تمجید میکنن ز سربدار
خشکزارِ ایمان و،
دوست ندارن
اونا دوست دارن ،
از هرنوع ایمان ،
یه سبزه زار
جار میزنن :
همه خبردار !
اِی آدما !
چرا اینقدر مَنگید ؟
توو هپروتید
خوابید یا بیدار؟
وقتِ رفتنه
نمیشید بیدار؟
بهمن بیدقی 1400/10/18
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاس بیکران از محبت بیکرانتان مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار ممنون از محبتتون شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار سپاس بیکران | |
|
با سلام و عرض ادب استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از محبت بیکرانتان سلامت باشید و شادمان و همیشه مؤفق | |
|
با سلام و عرض ادب بزرگوار ممنون از لطف و حضور ارزشمندتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از محبت بیکرانتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود
موفق باشید