جمعه ۲ آذر
به رسم عاشقا شعری از احمد علی زارعی
از دفتر به رنگ پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۳۸ شماره ثبت ۱۰۶۲۰۸
بازدید : ۲۴۱۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب احمد علی زارعی
|
دلم خوش نیست که در عشقت نشانی از وفا باشد
به رسم عاشقا ای دل سخن ها در خفا باشد
در این ویرانه ها شاید یک جایی با صفا باشد
اگر دلسرد شوم دانم که باخود این جفا باشد
از ان لحظه که باران زد دلم را چتر پوشاندم
فرو بردم غم دل را نمک در عشق جوشاندم
جدا کردم ز خشمم تیغ به جایش لاله افشاندم
در ان باغ نگاهم باز هزاران غنچه رویاندم
سفر کردم که تنهایی مرا ترکم کند شاید
گذشتم از خودم بلکه یکی دیگر مرا یابد
خدا داند که در این راه مرارت ها که می آید
امید دارم که آن محبوب گره از کار بگشاید
منم آن شاعر شیراز که از حافظ کنم تحصیل
هزاران افرین بر او چه نیکو گفت با تفصیل
از این حال و هوای دل چه زیبا می زند تمثیل
سخن کوتاه تر از ان است که از حافظ کند تجلیل
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود
ممنونم از لطف شما | |
|
سلام و درود
از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما
ممنون از محبتتون | |
|
با سلام و درود
از لطف شما ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.