جمعه ۲ آذر
بازار احساس شعری از احمد علی زارعی
از دفتر به رنگ پاییز نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۱۱۲۹۲۹
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب احمد علی زارعی
|
توی این بازار احساس.......دل فروشی که روا نیست
دل سپردن یه فریبه...........با فریب دردی دوا نیست
با قدم زدن می فهمی................... راهتو خیلی درازه
همه چی واسه یه عاشق........ تو بدون همیشه رازه
نزار اشکاتو ببینن...............محرمی به دل سرا نیست
گر که آید مهربونی...........تو بدون به جز خدا نیست
گوش نده به حرف و نجوا................نشو بازیچه دنیا
اخرش همه می دونن.................راز خفته در یه دریا
زیر امواج غم تو ...................میشکنه سکوت صخره
از صلابت نگاهت..................میشه یک حباب، قطره
شبنم اشک دو چشمات.................اقیانوسو میگیره
موجی از خشم یه دنیا.......لحظه ای که خیلی دیره
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما مانا باشید | |
|
سپاس از حضورتان
شاد و برقرار باشید | |
|
از لطف و محبت شما سپاسگزارم مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.