چهارشنبه ۱۶ آبان
است و بود شعری از سینا جوادپور (سهند)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۴۷ شماره ثبت ۱۰۵۹۵۱
بازدید : ۱۲۱ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر سینا جوادپور (سهند)
آخرین اشعار ناب سینا جوادپور (سهند)
|
این میکدهی غم که امروز مهمان سرای ماست
جام مرگ و نوشآب گریه نذر شب های ماست
کاین خاک و سنگ گر امروز خانهی توست
مقصد اشک و یاد بود مرگ بی داد ماست
امروز آغاز و گردون به دنبال انتخاب نام ماست
در پایان نام ما را با یاسین و فاتحه شروع یاد ماست
گر من امروز اینجایم و این دو چشم تماشا گه توست
روز بعد من آنجاییم و دگر دیده تماشا گه ماست
آرام بخواب که چرخ در کار است و مرگ و تولد به راه
طولی نیست که «است »ها میشود« بود» و این قصه به راست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود
موفق باشید