سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      تخریبچی

      شعری از

      قدرت الله حاجی پور(قدرتا)

      از دفتر ⛲غزل⛲ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۳۲ شماره ثبت ۱۰۵۷۴۲
        بازدید : ۲۰۸   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر قدرت الله حاجی پور(قدرتا)
      آخرین اشعار ناب قدرت الله حاجی پور(قدرتا)

      بر عطر تحسین آمدی 

      با حمد و یاسین آمدی 

      یک دسته گل آورده اند

      صد پاره از مین آمدی
       
      رفتی به بال عرشیان 

      با مهر تمکین آمدی 

      فرهاد از اینجا رفتی و

      با عشق شیرین آمدی 

      تا پر کشیدی از زمین 

      با مرغ آمین آمدی 

      مادر ببین گریه نکرد

      وقتی که خونین آمدی 

      یک آیه را بردن ولی

      با پرچم دین آمدی 

      تخریبچی تخریبچی 

      از بهر تأمین آمدی
       
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      عباسعلی استکی(چشمه)

      ،

      قدرت الله حاجی پور(قدرتا)

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و شورانگیز بود
      در وصف مدافعان این مرز و بوم خندانک
      قدرت الله حاجی پور(قدرتا)
      قدرت الله حاجی پور(قدرتا)
      شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۲۳
      با سلام و عرض ادب مدتی گرفتار بودم بلی این شعر در باب تخریبچی های جنگ تحمیلی سروده ام کسانی که از جان و جسم خود گذشتند تا راه رزمندگان اسلام را هموار سازند
      ارسال پاسخ
      قدرت الله حاجی پور(قدرتا)
      قدرت الله حاجی پور(قدرتا)
      شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۲۵
      این شعر در مورد رزمندگان واحد تخریب سروده شده که موظف به خنثی کردن مین ها بودند
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0